Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
,
> podrecznikowo.pl > Sklep internetowy Podrecznikowo.PL
ilość produktów: 337
Leworęczność przez lata obrosła mitami. Dziś wiemy już, że jest ona równie prawidłowa jak praworęczność. Niemniej jednak nie zawsze umiemy sobie z nią poradzić na zajęciach w klasie czy w innych codziennych sytuacjach. Jane Healey omawia wszystkie p...
[ pełny opis ]
Choć historia witaminy C w oficjalnych, naukowych tekstach nie jest zbyt długa i liczy niecałe sto lat, dziś nikt już nie wątpi, że jest ona jedną z podstawowych substancji, które są nieodzowne do życia i zdrowia człowieka. Niestety w trakcie ewolucj...
[ pełny opis ]
Barwny świat literacki przedwojennej Polski. Wielkie nazwiska, kultowe miejsca, muzy artystów, alkohol, dym - nie tylko papierosowy. Jak świętowali, dokąd podróżowali i z czego co żyli ówcześni literaci? Książka Remigiusza Piotrowskiego, autora Ślepe...
[ pełny opis ]
życie kulturalne pod okupacją- ruch umysłowo - kulturalny w podziemiu- poezja, proza, dramat- literatura doświadczeń ekstremalnych- literatura poza krajem- krytyka literacka i eseistyka...
[ pełny opis ]
Książka, którą czytelnik otrzymuje do rąk, odbiega swoim charakterem od podręczników ogłoszonych w serii Wielka Historia Literatury Polskiej. Przede wszystkim tym, że obejmuje bardzo krótki okres, bo zaledwie pięcioletni. Były to, co prawd...
[ pełny opis ]
Ten przewodnik powstał z pasji podróżowania! Nasi doświadczeni podróżnicy byli w Londynie nie raz. Odwiedzili i opisali setki miejsc, przemierzyli niemal wszystkie ulice i zakątki Londynu. Pokochali to niezwykłe, tętniące życiem miasto, pełne przybys...
[ pełny opis ]
Akompaniament fortepianowy do ?Ładnie gram na skrzypcach"....
[ pełny opis ]
Świetnie napisany, rzetelny i bardzo aktualny reportaż śledczy o polskiej przestępczości.
Jakie czasy, taka przestępczość - chciałoby się powiedzieć. Coraz rzadziej słychać o krwawych porachunkach mafijnych, natomiast coraz częściej o firmach, taki...
[ pełny opis ]
Książka zaznajomi Czytelnika z: planowaniem marketingowym, zagadnieniami badań rynku, segmentacją rynku usług turystycznych, strategią produktu, problematyką kształtowania cen, narzędziem promocji, systemem dystrybucji, reklamą, promocją sprzedaży, t...
[ pełny opis ]