Marketing usług hotelarskich
Jeznach

Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
> Moje konto > Kontakt > Wysyłka i płatności
,

> podrecznikowo.pl > Książki tematyczne > Turystyka

nasza cena:

14,20 PLN

dostępność: mała ilość

ilość: szt.

Sprawdź formy płatności
rodzaje i koszty wysyłki

Marketing usług hotelarskich

ISBN:

Autor: Jeznach

Turystyka jako jedna z gałęzi przemysłu może stanowić dla polskiej gospodarki szansę rozwoju w XXI wieku. Jednak turystyka to nie tylko gałąź przemysłu, lecz także kreowanie popytu (coraz silniejszego) na usługi turystyczne (m.in. na usługi hotelarskie). Stało się to możliwe dzięki zmianom, które zaszły w Polsce w ostatnich latach. Do zmian tych można zaliczyć: uproszczenie procedur przyjazdowych, podwyższenie standardu i wzrost liczby hoteli czy rozwój samorządów lokalnych. Ponadto zmiany w ustawie o usługach turystycznych (1997) i nowe rozporządzenie Rady Ministrów (1999) regulujące kwestię kategoryzacji zakładów hotelarskich przyczyniły się do ich intensywniejszego rozwoju.
W drugim zmienionym wydaniu Marketingu ... autor uwzględnił wszystkie wymienione zmiany, traktując usługę hotelarską jako produkt w znaczeniu marketingowym
Marketing usług hotelarskich zainteresuje na pewno studentów kierunków związanych z turystyką w wyższych uczelniach różnych typów, słuchaczy pomaturalnych szkół hotelarskich i gastronomicznych oraz właścicieli i pracowników różnych obiektów turystycznych.


Formy płatności
Copyright 2024 © Firma Księgarska Serwis Sp. z o.o. Programming by MGNET.
Optymalizacja SEM DORADCY.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij