Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
> Moje konto > Kontakt > Wysyłka i płatności
,

> podrecznikowo.pl > Sklep internetowy Podrecznikowo.PL

nasza cena:

41,10 PLN

dostępność: mała ilość

ilość: szt.

Sprawdź formy płatności
rodzaje i koszty wysyłki

Narratologia umiejętność opowiadania historii tkwi w tobie od zawsze opanuj ją i rozwiń

ISBN: 9788301192549
Autor: Paweł Tkaczyk
Rodzaj oprawy: Miękka
Liczba stron: 160
Wydawca: PWN



Zajmujesz się marketingiem i chcesz, żeby Twoje reklamy były skuteczne? A może jesteś nauczycielem, często występujesz publicznie i masz problem z tym, by utrzymać uwagę słuchaczy? Albo po prostu chcesz zająć się pisaniem i potrzebujesz krótkiego wprowadzenia do narratologii, aby dowiedzieć się, jak uwieść czytelnika? Książka Pawła Tkaczyka "Narratologia" to niewielkie kompendium wiedzy na temat narratologii i modnego dziś storytellingu, czyli opowiadania historii. Tkaczyk udowadnia i pokazuje na wielu przykładach, że historie są wszędzie - od reklam do powieści. Opowiadanie historii od niepamiętnych czasów było ważną praktyką dla ludzi. I dalej nią jest. Archetypiczne postaci rodem z baśni i mitów, a także identyczne schematy opowieści funkcjonują dziś równie mocno. I, co ważniejsze, równie mocno na nas oddziałują! Historie pełne są emocji - i to właśnie one sprawiają, że po wysłuchaniu danej opowieści podejmujemy takie decyzje, a nie inne. Tkaczyk pokazuje, jak wykorzystać tę ludzką skłonność do prowadzenia skutecznego marketingu i sprawnej komunikacji. Podaje wskazówki, jak rozszyfrować historię i jak samemu skonstruować angażującą fabułę. "Narratologia" jest napisana przystępnym i wciągającym językiem, bez zbędnego teoretyzowania. Tkaczyk traktuje czytelnika dokładnie w taki sposób, w jaki uczy w swojej książce ? trzeba w odbiorcy wzbudzić emocje, a następnie uwieść go świetnie skonstruowaną historią, aż do ostatniej strony. Paweł Tkaczyk na co dzień zajmuje się szeroko rozumianym marketingiem. Jest mówcą publicznym, doradcą marketingowym, konsultantem, wykładowcą. Z jego wiedzy i doświadczenia skorzystały takie marki, jak HBO, Orange, Sony, Allegro. Jest autorem publikacji: "Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych" oraz "Zakamarki marki". "Narratologia" to jego trzecia książka, poświęcona w całości storytellingowi.


Formy płatności
Copyright 2024 © Firma Księgarska Serwis Sp. z o.o. Programming by MGNET.
Optymalizacja SEM DORADCY.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij