Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
,
> podrecznikowo.pl > Sklep internetowy Podrecznikowo.PL
ilość produktów: 391

Prezentowane karty pracy mają pomóc uczniom ? szczególnie w trakcie realizacji zajęć korekcyjno-kompensacyjnych ? w nabyciu umiejętności sprawnego czytania i pisania. Umiejętności te są warunkiem koniecznym do zdobywania przez dziecko wiedzy na kolej...
[ pełny opis ]


101 ĆWICZEŃ, GIER I ZABAWdla dzieci z autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej W książce  101 ćwiczeń, gier i zabaw dla dzieci z  autyzmem, zespołem Aspergera i zaburzeniami integracji sensorycznej  doświadc...
[ pełny opis ]


OpisPropozycje 150 zabaw ruchowych narodziły się z konieczności zapewnienia narzędzi potrzebnych do rozwijania sprawności motorycznej i praksyjnej dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym, a także dzieci starszych ze stwierdzonymi deficytami ro...
[ pełny opis ]


3-elementowe historyjki obrazkowe to materiały edukacyjne dla dzieci najmłodszych. Każda historyjka składa się z 3 obrazków, które dziecko ma ułożyć w odpowiedniej kolejności i włożyć do plastikowych kieszonek.
Układanie obrazków każde dziecko będzi...
[ pełny opis ]


Żłobki to miejsca, które w ciągu ostatnich dwudziestu lat przeszły diametralną przemianę. Nie pełnią już wyłącznie funkcji opiekuńczej, lecz są coraz bardziej nastawione na rozwój stymulacji małych dzieci, zgodnie z najnowocześniejszymi...
[ pełny opis ]


ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ. Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IPublikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede wszystkim z...
[ pełny opis ]


ABC MÓWIENIA, CZYTANIA I PISANIA. UMIEM MÓWIĆ, CZYTAĆ I PISAĆ.Zeszyt do rewalidacji dla dzieci z wadą słuchu oraz problemami w nauce mówienia, czytania i pisania. Część IIPublikacje z serii ABC mówienia, czytania i pisania powstały przede ws...
[ pełny opis ]


Albumy dydaktyczne Montessori stanowią kompletny przewodnik dla nauczycieli chcących stosować metodę Montessori w pracy z dziećmi. Książki omawiają wszystkie aspekty rozwoju dziecka, a ich wartość merytoryczną potwierdza rekomendacja Włoskiej Funda...
[ pełny opis ]


Albumy dydaktyczne Montessori stanowią kompletny przewodnik dla nauczycieli chcących stosować metodę Montessori w pracy z dziećmi. Książki omawiają wszystkie aspekty rozwoju dziecka, a ich wartość merytoryczną potwierdza rekomendacja Włoskiej Fundacj...
[ pełny opis ]


OpisDzieci z niepełnosprawnościami intelektualnymi wymagają nieustannego stymulowania ich rozwoju oraz systematycznej oceny rezultatów ich pracy. Wsparciem w tym zakresie będzie książka "Arkusze monitoringu i karty pracy do diagnozy rozwoju uczn...
[ pełny opis ]


Opis
Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umoż...
[ pełny opis ]


Zestaw zawiera kompleksowe narzędzie do diagnozy rozwoju ucznia z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, na które składają się arkusze monitoringu i karty pracy. Arkusze umożliwiają: ? dokonanie diagnozy skali rozwoju ...
[ pełny opis ]


"Wczesna interwencja może radykalnie odmienić los dziecka i poprawić jakość nie tylko jego życia, ale także całej jego rodzi¬ny. Tak ogromny bywa jej wpływ. Jeśli od najwcześniejszych lat życia dziecka zaczniemy kłaść solidne fundamenty...
[ pełny opis ]


W niniejszej publikacji Temple Grandin - wysoko funkcjonująca osoba z autyzmem, doktor zoologii i znana na całym świecie działaczka na rzecz dobrostanu zwierząt - opowiada o swoim dzieciństwie i problemach związanych z dorastaniem z perspektywy osoby...
[ pełny opis ]


Zmiany wywołane pandemią COVID-19 – konieczność izolacji i dostosowania się do nowych wymogów sanitarnych, odstępstwa od ustalonego planu dnia, a także zamknięcie szkół i placówek opiekuńczych oraz nauka zdalna – stanowią wyzwan...
[ pełny opis ]
