Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

Twój koszyk:
Ilość pozycji: 0
Wartość: 0,00 PLN
> Moje konto > Kontakt > Wysyłka i płatności
,

> podrecznikowo.pl > Książki naukowe > Biznes i ekonomia

nasza cena:

20,90 PLN

dostępność: mała ilość

ilość: szt.

Sprawdź formy płatności
rodzaje i koszty wysyłki

Największe wpadki rekinów biznesu. Część 3. Porażki Public Relations. Książka audio CD

ISBN: 9788360339473
Liczba stron: 2

W cyklu ?Porażki marek? przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, jakich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations " firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. "Kryzys? Jaki kryzys! " - mówią zazwyczaj."


Formy płatności
Copyright 2024 © Firma Księgarska Serwis Sp. z o.o. Programming by MGNET.
Optymalizacja SEM DORADCY.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.

Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zamknij